0

ارائه خدمات کاروان‌های سلامت هلال‌ احمر در مناطق محروم کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌ احمر، اشکان موسوی؛ مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر جمعیت هلال‌ احمر با اشاره به مهمترین اقدامات و خدمات این جمعیت در ایام الله فجر اظهار کرد: اقدامات جمعیت هلال‌ احمر در این ایام، هم‌راستا با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» و با هدف ارائه خدمت به هم‎وطنان انجام می‌شود.

موسوی ادامه داد: جمعیت هلال‌ احمر، پوشش امدادی یوم‌الله 12 بهمن را در تهران و راهپیمایی روز 22 بهمن را در سراسر کشور برعهده دارد. علاوه بر این، در دهه فجر تعدادی از پروژه‌های عمرانی این جمعیت ازجمله پایگاه‌های امدادونجات بین شهری در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، سه مرکز توانبخشی و طرح‌هایی ازجمله مدرسه نمادرس (متاورس) در 10 استان، مدرسه آماده در شیراز و 6 مرکز آموزش‌های تخصصی خانه‌های هلال در برخی استان‌های کشور افتتاح خواهند شد.

سخنگوی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر جمعیت هلال ‎احمر افزود: از آغاز دهه مبارک فجر، آیین آموزش امداد و کمک های اولیه به 45 هزار شهروند در خانه‎های هلال، مساجد و مدارس سراسر کشور و همچنین اعزام 45 کاروان سلامت به همراه اجرای 45 طرح محرومیت زدای “نذر خدمت” در مناطق محروم کشور آغاز می‌شود. همچنین با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در روز سه‏شنبه هفدهم بهمن‎ماه، خدمات توانبخشی جمعیت هلال‌ احمر در مراکز درمانی این جمعیت در سراسر کشور با 20 درصد تخفیف ارائه می‏ شود.

وی در پایان با اشاره به اجرای مانورهای امدادی و همچنین اجرای طرح‌های فرهنگی از سوی سازمان‌های امدادونجات و جوانان هلال‌ احمر گفت: اردوهای راهیان نور از روز 17 بهمن در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افتتاح می‌شود.

بخوانید  انتقال هوایی قلب اهدایی از اصفهان به تهران و انجام پیوند موفقیت‌آمیز

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *