0

ارائه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خدمت در بخش های درمانی کشور

تصویر پیدا نشد !

ارائه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خدمت در بخش های درمانی کشور

باشگاه خبرنگاران جوان :

محمد هاشمی سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت : ارائه بیش از ۲ میلیون و پانصد هزار خدمت در بخش‌‌های مختلف درمانی در بیمارستان‌ها و همچنین بیش از یک میلیون و صد هزار خدمت در حیطه‌های مختلف بهداشتی و انجام بیش از ۲۳۰ هزار ماموریت توسط سپیدپوشان اورژانس تنها گوشه‌ی کوچکی از خدمات رسانی بی وقفه خادمان سلامت کشور در ایام تعطیلات نوروز بوده است .

سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: نباید بگونه ای اطلاع رسانی کرد که زحمات کادر ایثارگر و پر تلاش سلامت زیر سوال برود. از کادر بهداشتی و درمانی کشور در تمامی حوزه‌های نظام سلامت تقدیر و تشکر می کنیم.

او می گوید که بر اساس دستورالعمل ابلاغی به تمامی مراکز درمانی کشور، وظایف کادر درمان به تفکیک مشخص است و پایش و بازرسی‌های نوروزی به طور مستمر انجام شده و با حساسیت بالا بر روند ارائه خدمت در بخش‌های مختلف نظارت می شود.

هاشمی اعلام کرد که امسال نیز همچون دو سال گذشته درگیر کرونا بوده ایم و تمامی مراکز درمانی در ایام نوروز به صورت کامل مشغول خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان هستند. با توجه به دستورالعمل ها توجه به درمان بیماران سرطانی و شیمی درمانی، دیالیز و دیگر بیماران نیز مدنظر قرار گرفته و درمان این عزیزان کما فی السابق انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان
بخوانید  اعلام آماده‌باش به بیمارستان‌ها برای "چهارشنبه‌سوری"/ ابلاغ دستورالعمل درمان مصدومان چهارشنبه آخر سال

نظرات کاربران