0

اجرای طرح جدید جمع‌آوری کودکان کار تا ۳ ماه آینده

مدیرعامل سازمان رفاه اعلام کرد:

احمد احمدی صدر گفت: اجرای طرح ساماندهی کودکان کار پیش از این ۳۲ بار با شکست مواجه شده اما شهرداری تهران به دنبال اجرای طرح جدید و ساماندهی این کودکان در سه ماه آینده است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره آخرین اقدامات شهرداری تهران برای ساماندهی کودکان کار و خیابان در تهران اظهار کرد: در این زمینه طی سال‌های گذشته طرح جمع‌آوری این کودکان اجرا شده، اما نتیجه‌ای نداشته و در واقع طرح شکست خورده است.

دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون، شهرداری تهران وظیفه‌ای در ارتباط با جمع‌آوری کودکان کار و خیابان ندارد، گفت:، اما با این حال شهرداری تهران در قالب قرارگاه اجتماعی شهر تهران به این موضوع ورود کرده و با جدیت در حال رسیدگی به وضعیت ساماندهی آن‌ها است.

وی به اجرای طرح جدید ساماندهی کودکان کار و خیابان در ۳ ماه آینده اشاره کرد و گفت: این طرح می‌تواند چالش‌ها و مشکلات شهر تهران را در این حوزه برطرف کند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: شهرداری تهران، مدارس پویا شهر را که علاوه بر تحصیل، کار استعدادیابی کودکان کار را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهد، در سطح شهر تهران راه‌اندازی کرده است و در حال حاضر ۳۰ مدرسه پویا شهر در این حوزه فعالیت دارند.

منبع : خبرگزاری آنا

منبع : خبرگزاری آنا

بخوانید  مهمترین مطالب مطرح شده در سي و سومین جلسه شوراي عالي روز پنجشنبه مورخ 25/03/1402 (حضوری)
برچسب‌ها:

نظرات کاربران