0

آینده پزشکی کشور به نوع نگاه مسئولین گره خورده است

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جامعه پزشکی اصفهان گفت: نوع نگاه مسئولین به حوزه سلامت، آینده پزشکی کشور را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی دکتر محمد رئیس زاده ضمن بیان مطلب فوق افزود:وضعیتی که در حال حاضر داریم در مقایسه با چنددهه قبل غیر قابل توصیف است؛ وضعیت بهتر شده و این پیشرفت ها ادامه دارد.

وی با اشاره به این که توانستیم در دوران سخت ۸ سال دفاع مقدس پیشرفت کرده و اکنون به اینجا رسیدیم؛ادامه داد: نوع نگاه مسئولین به مسائل برای گشایش مرزهای علمی بسیار اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: نوع نگاه مسئولین به حوزه سلامت، آینده پزشکی کشور را دگرگون خواهد کرد. جامعه پزشکی سرمایه عظیمی برای کشور است و این سرمایه قیمتی ندارد؛ مشکلات حوزه بهداشت و درمان کشور به دست این قشر حل می شود و می توانند در عرصه جهانی آورده هایی داشته باشند.

 رئیس کل سازمان نظام پزشکی با ا شاره به این که جامعه پزشکی ایران کاملا قانونی و شرافتمندانه فعالیت می کند؛ اذعان کرد: در نقاط مختلف کشور به خصوص پزشکان جوان با تمام مشکلاتی که وجود دارد، در حال خدمت رسانی هستند.

 رئیس زاده خاطرنشان کرد: برای ارتقاء جامعه پزشکی حفظ وحدت و انسجام بسیار با اهمیت است؛ لذا به جای تخریب یکدیگر نصیحت دوستانه را در پیش گیریم.

بخوانید  استفاده از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه فناوری بیمه سلامت

نظرات کاربران