0

آیا فروشگاه‌های آنلاین از خدمات پستی کشور راضی هستند؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مدیران چند فروشگاه بزرگ اینترنتی که محصولات‌شان به کمک شرکت ملی پست در سراسر کشور توزیع می‌شود، معتقدند این شرکت پست مقرون به صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین قیمت ارسال مرسوله را دارد.

“مسعود قزلجه” مدیر یکی از فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک که از مشتریان شرکت ملی پست در ارسال انبوه مرسوله به سفارش دهندگانش در تمامی کشور است، می‌گوید: از سال 1395 با پست همکاری داریم و ماهیانه حدود 35 هزار مرسوله تحویل پست می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری بسته‌های حاوی سفارش مشتریان از محل فروشگاه به صورت روزانه توسط ماموران پست انجام می‌شود و این نقش مهمی در تسهیل ارسال مرسولات دارد، افزود: به دلیل اقتصادی بودن تعرفه‌های شرکت ملی پست، از مشتریان ثابت آن هستیم و در بیشتر مواقع (بیش از 98  درصد) همکاری کاملا رضایت بخش است.

قزلجه افزایش سرعت در توزیع مرسولات و رعایت زمان تعهد شده را تنها خواسته گردانندگان فروشگاه‌های مجازی عنوان کرد.

مدیر یک فروشگاه اینترنتی دیگر نیز قیمت‌ها و تعرفه‌های مقرون به صرفه شرکت ملی پست را مهمترین نقطه قوت آن دانسته و می‌افزاید: 12 سال است که همکار پست هستیم و با توجه به تقاضای رو به افزایش شهروندان به خریدهای اینترنتی، این همکاری روز به روز در حال گسترش است.

“محمدرضا سمنانی” با تاکید بر اینکه در بیش از 95 درصد موارد از همکاری با پست راضی هستیم، تصریح کرد: در موارد معدودی، پیامک تحویل مرسوله به پست برای مشتری ارسال نمی‌شود که اگر این مشکل هم حل شود، رضایتمندی به حداکثر خواهد رسید.

“محمد نوروزی” یکی دیگر از مدیران فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک نیز که از پنج سال پیش، مشتری ثابت شرکت ملی پست است و هر ماه 15 هزار مرسوله حاوی پوشاک را به دست مشتریانش در سراسر کشور می‌رساند، هم تعرفه‌های پست را مناسب‌ترین تعرفه در میان خدمت‌رسان‌های مشابه عنوان کرده و می‌افزاید: با توجه به گرایش روزافزون کسب و کارهای مجازی به ارسال مرسولات‌شان از طریق شرکت ملی پست، توسعه زیرساخت‌های این شبکه به ویژه در بخش توزیع، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *