0

آغاز پویش چتر سرخ زندگی با اهدای خون زمستانی

باشگاه خبرنگاران جوان :
مدیر کل دفتر روابط عمومی جذب و نگهداری اهدا کنندگان خون گفت: در آستانه هجوم موج سرما، پیش بینی می‌شود در سراسر کشور به خاطر بارش برف و باران و برودت هوا، با دشواری تردد، بیماری‌های فصلی و در نتیجه کاهش آمار اهدای خون مواجه باشیم و برای پیشگیری از کاهش ذخایر خون پویش اطلاع رسانی زمستانه با عنوان چتر سرخ زندگی، از ابتدای فصل سرما آغاز می‌شود.
او تأکید کرد: با وجود نیاز ثابت و مستمر به خون، میزان اهدا، متأثر از عوامل طبیعی و محیطی و اجتماعی و حوادث غیر مترقبه است و خوشبختانه همکاری مسئولانه رسانه‌ها و همراهی نیک اندیشانه مردم در حمایت از بیماران نیازمند به خون، در هر شرایطی سلامتی و آرامش را  به ارمغان آورده است.
نخلستانی ضمن عرض تبریک به مناسبت شب یلدا و آغاز اعیاد مسیحی از هموطنان دعوت کرد، بلند‌ترین شب سال را به خوش یمنی و برکت اهدای خون روشن کنند و اهدا کنندگان مسیحی سال نو خود را با دعای خیر بیماران به نیازمند به خون آغاز کنند.
او گفت: برف و باران که می‌بارد، ما به دنبال سرپناهی هستیم که ایمن بمانیم اهدای خون نیز در این روز‌های سرد، چون چتر سرخ و درخشانی بیماران را از گزند حفظ کرده حس خوب سلامتی را به آنان می‌بخشد. باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

بخوانید  تمرکز تنها دانشگاه هوشمند پزشکی کشور بر فناوری‌های نوین آموزش
برچسب‌ها:

نظرات کاربران