0

آغاز مصاحبه علمی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از هفته آینده

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آزمون استخدام دبیر روز پنج‌شنبه 12 مردادماه 1402 برگزار و نتایج آن حداکثر تا 26 مردادماه اعلام خواهد شد.

325 هزار و 698 نفر در آزمون دبیری ثبت‌نام کرده‌اند که دوسوم آنها زن و یک‌سوم مرد هستند.

در این آزمون 22184 نفر در 12 گروه شغلی دبیری و 17 گروه شغلی هنرآموزی جذب می‌شوند.

همچنین آزمون استخدام آموزگار برای تدریس در مدارس ابتدایی، اردیبهشت ماه امسال برگزار شد که نتایج آن اعلام شده است و 24 هزار و 694 آموزگار ابتدایی، 2 هزار و 332  آموزگار استثنایی و 992  آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب می‌شوند.

مرحله مصاحبه پذیرفته‌شدگان در آزمون آموزگاری از هفته آینده آغاز می‌شود و پذیرفته‌شدگان  باید با مراجعه به سایت گزینش اطلاعات مورد نظر را تکمیل کنند.

هم‌اکنون، دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزگاری که از ارائه مدارک به گزینش جامانده‌اند چه اقداماتی باید انجام دهند، توضیحاتی داده است.

در این رابطه آمده است: با توجه به اینکه فرآیند ثبت فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک گزینش پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزگاری از روز پنج‌شنبه اول تیرماه 1402 آغاز شده و به‌مدت 5 روز ادامه داشته است و به تمام داوطلبانی که در 4 روز اول به سامانه ثبت اطلاعات مراجعه نکرده‌اند، پیامک اطلاع‌رسانی جهت تکمیل مدارک ارسال شده است؛ متأسفانه تعداد کمی از داوطلبان به‌هردلیلی تاکنون فرآیند تکمیل فرم اطلاعات فردی را به اتمام نرسانده‌اند.

این گروه از داوطلبان، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت اخذ برگه معرفی‌نامه به مراکز  ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش استان محل استخدام معرفی‌نامه مزبور را به رؤیت مسئولین هسته گزینش برسانند و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

بخوانید  بازگشت آلودگی به هوای تهران

همچنین لازم است داوطلب علت عدم تکمیل فرآیند ثبت‌نام الکترونیکی خود را به‌صورت کتبی به هسته گزینش ارائه کند.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم+

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *