0

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

فرایند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه علوم‌توانبخشی و سلامت اجتماعی آغاز شده و تا ۲۶ شهریور ادامه دارد.

 به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرایند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه علوم‌توانبخشی و سلامت اجتماعی آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه ادامه دارد.

پذیرفته‌شدگان با مراجعه به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا می‌توانند نسبت به فرایند ثبت‌نام  غیرحضوری اقدام کنند.

پس از انجام ثبت‌نام و بارگذاری مدارک به صورت اینترنتی، پذیرفته‌شدگان از ۳ تا ۵ مهر ماه فرصت دارند مدارک خود را به صورت فیزیکی به مسئولان این مرکز آموزشی تحویل دهند. 

دانشجویان شاغل در رشته‌های مرتبط با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌بایست سند تعهدنامه دانشجویی مطابق باپیش‌نویس اعلام شده از سوی صندوق (موجود در سامانه “بوستان” بخش فرم‌ها) در یکی از دفاتر اسناد رسمی تنظیم و ثبت‌کنند.

بنابر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، کلاس‌های دانشجویان نوورود دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد این مرکز آموزشی از روز شنبه ۸ مهر ماه آغاز می‌شود.  

دانشجویانی که متقاضی خوابگاه هستند، پس از انجام مراحل ثبت‌نام در سامانه هم‌آوا و دریافت شماره دانشجویی با مراجعه به سامانه “بوستان” می‌توانند نسبت به تکمیل پرونده خود در بخش دانشجویان نوورود اقدام کنند. آخرین فرصت برای تشکیل پرونده ۲۷ شهریور ماه است.

بخوانید  میزان مراجعه به مراکز درمانی در موج امیکرون ١٠ برابر بیشتر از دلتا بود
برچسب‌ها:

نظرات کاربران