0

آغاز به کار نخستین مجله تصویری دانشگاه علوم پزشکی هوشمند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند از راه‌اندازی اولین مجله الکترونیکی تصویری و انگلیسی زبان کشور در حوزه علوم پزشکی با عنوان journal of visualized medicine توسط این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرش خجسته رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و مدیر مسئول مجله الکترونیکی تصویری علوم پزشکی (journal of visualized medicine) با اعلام این خبر افزود: این مجله یک نشریه ویدئویی است که در سطح ملی و بین‌المللی شروع به فعالیت کرده است و مقالات تحقیقاتی پژوهشی را به دو صورت متنی و تصویری منتشر می‌کند.

به گفته وی نتایج مقالات و پژوهش‌های علمی در حوزه‌های علوم پزشکی در این مجله تصویری در قالب فیلم، پادکست و محتوا‌های دیداری و شنیداری به مخاطبان ارایه می‌شود.

خجسته در میان انواع منابع الکترونیکی که در حال حاضر به عنوان ابزار انتشار و ارتباط در دسترس پژوهشگران قرار دارد، مقاله‌های ویدیویی را شیوه نوینی از انتشار یافته‌های علمی عنوان کرد.

مدیر مسئول مجله الکترونیکی تصویری علوم پزشکی (journal of visualized medicine) خاطرنشان کرد: انتشار مقاله‌های ویدئویی برای مخاطب این امکان را فراهم می‌کند که به جای خواندن، آنچه که در یک پژوهش علمی انجام شده و رخ داده را به صورت عینی مشاهده کند و درک عمیق تری نسبت به موضوع پژوهش به دست آورد.

وی با اعلام آمادگی مجله برای پذیرش مقالات و پژوهش‌های علاقه‌مندان یادآور شد: اساتید، دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود در زمینه‌های هوش مصنوعی بیوتکنولوژی (زیست فناوری)، پزشکی بازساختی (پزشکی ترمیمی)، پزشکی (علوم پایه)، پزشکی (علوم بالینی)، داروسازی، دندانپزشکی، آموزش پزشکی و علوم سلامت را برای این مجله ارسال کنند.

بخوانید  بیانیه حزب‌الله درباره شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت مجله به آدرس https://jovm.smums.ac.ir/ مراجعه کنند.

نظرات کاربران