0

پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی برای روز خبرنگار

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در روز خبرنگار نوشت: این روز را به همه خبرنگاران کشورم که در راه حفظ و ارتقاء شأن و کرامت جامعه پزشکی، صیانت از رابطه مقدس بین آنها و مردم، بیان خدمات ارزشمند و مهم آنان و نیز روایت درست چالش های این حوزه صادقانه تلاش می کنند، تبریک عرض می کنم.

به گزارش سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر محمد رئیس زاده به مناسبت 17 اَمُرداد روز خبرنگار در پیامی آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

(ن و القلم و ما یسطرون)

هفدهم اَمُرداد هر سال، سالروز شهادت مظلومانه شهید محمد صارمی و روز خبرنگار فرصت شایسته ای است برای تقدیر و تشکر از تلاشهای ارزشمند خبرنگاران و پیام رسانان آگاهی و حقیقت.

بدون شک در عصر امروز که میدان اصلی کارزارهای جهانی برای توسعه و پیشرفت، میدان ذهن و ادراک انسانها و جوامع است، ساختار درست و داربست محکم ذهن و مغز، مهمترین عنصر قدرت یک جامعه است که در این میان نقش و جایگاه محوری خبرنگار و رسانه در درک و ثبت حقیقت و جهت دادن به آن برای پیشرفت و توسعه پایدار کشور غیرقابل انکار است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه شریف پزشکی کشور، این روز را به همه خبرنگاران ارجمند کشورم که در راه حفظ و ارتقاء شان و کرامت جامعه پزشکی، صیانت از رابطه مقدس بین آنها و مردم، بیان خدمات ارزشمند و مهم آنان و نیز روایت درست چالشهای این حوزه صادقانه تلاش می کنند، تبریک عرض می نمایم و از تمامی خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و غیر مکتوب و مدیران مسئول آنها که همواره یاور جامعه پزشکی کشور بوده اند قدردانی می کنم.

نظرات کاربران