ضرورت تقویت بانک خونهای نادر کشور
رئیس سازمان انتقال خون ایران در پاسخ به مهر گفت: وضعیت کنونی ذخیره خونهای نادر مطلوب است، اما نیاز به توسعه بیشتری دارد.
اهداکنندگان خون در ایام جنگ؛ تکیهگاه بیماران خاص شدند
همزمان با روزهای جنگ، دستهای یاریگر اهداکنندگان خون بار دیگر به کمک بیماران خاص آمد و روند تأمین خون مورد نیاز مراکز درمانی بدون اختلال ادامه پیدا کرد.
ذخایر خون کشور در پایان سال ۱۴۰۴ دو برابر شد
مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: با وجود تعطیلیهای مکرر و محدودیتهای مصرف انرژی در ماههای پایانی سال، ذخایر خون کشور با برنامهریزیهای انجامشده به طور چشمگیری افزایش یافت.
بیش از ۶ هزار کیسه خون نوزادان توزیع شد
پزشک دفتر مدیریت نظارت بر تولید و مصرف خون سازمان انتقال خون ایران از توزیع ۶ هزار و ۷۰۰ کیسه خون اطفال در مراکز انتقال خون استانهایی که دارای بیمارستان با بخش تخصصی نوزاد هستند، خبر داد.
تنها بانک «خون های نادر» منطقه در ایران است
مدیرعامل سازمان انتقال خون، از ایران به عنوان تنها کشور منطقه نام برد که دارای بانک گروههای خونی نادر است.
تاکید معاون رئیسجمهور بر نقش حیاتی سازمان انتقال خون
معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور در اداره کل انتقال خون استان تهران، از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید و با مدیران و کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
سازمان انتقال خون سالانه ۱۰۰ میلیون دلار تجهیزات نیاز دارد
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: سالانه حدود ۱۰۰ میلیون دلار به تجهیزات و اقلام استراتژیک نیاز داریم.
پیام ترویجی اهدای خون در روزشمار هفته سلامت گنجانده شد
ستاد برگزاری هفته سلامت وزارت بهداشت، پیام ترویجی سازمان انتقال خون ایران را در روزشمار برنامههای هفته سلامت گنجاند.
سقف سنی اهدای خون در کشور برداشته شد
بر اساس اعلام مدیرکل دفتر جذب و نگهداری اهداکنندگان سازمان انتقال خون ایران، دیگر محدودیتی در اهدای خون برای افراد بالای ۶۵ سال وجود ندارد.
نهادینهسازی فرهنگ اهدای خون با پویش «بابا خون داد»
مدیرکل روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، از آغاز پویش ملی «بابا خون داد» خبر داد و گفت: این پویش، همزمان با روز معلم، با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون کلید خورده است.