به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلتها و ماشینهای شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتنابناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانمها در جلوی خطوط بی.آر.تی بیشترین صدمات به آنها وارد میشود.
وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانمها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیبدیدگی آقایان بودهایم و این بر اساس رصد آماری 2 ساله است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوسهای بی.آر.تی به وضع گذشته برمیگردد.
منبع خبر : خبرگزاری تسنیم
نظرات کاربران