0

پایگاه‌های اورژانس بانوان تهران به ۲۰ واحد می‌رسد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یکی از اقداماتی که در سال‌های اخیر برای تسهیل روند خدمت‌رسانی به بیماران و مصدومان حوادث انجام شده، راه‌اندازی اورژانس بانوان بوده است. اهمیت این موضوع در این است که برخی بیماران خانم در هنگام بیماری یا مصدومیت در اماکنی مانند استخر، حمام، سالن‌های ورزشی و … در حضور کارشناسان خانم احساس راحتی بیشتری دارند. البته به همراه تیم‌های اورژانس بانوان که به محل حادثه یا منزل مددجویان اعزام می‌شوند یک کارشناس فوریت‌های پزشکی آقا نیز اعزام می‌شود تا بانوان اورژانس از نظر حمل بیمار و… مشکلی نداشته باشند.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی اورژانس بانوان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در این دولت سعی بر توسعه آن داشتیم، اورژانس بانوان بوده است. در زمان حاضر هفت پایگاه اورژانس بانوان در کلانشهر تهران داریم و هدف‌گذاری شده است که تا پایان سال 1403 این آمار به 20 پایگاه برسد.

وی افزود: وزارت بهداشت جذب نیروی دانشجوی فوریت‌های پزشکی بانوان را افزایش داده است و از لحاظ نیروی انسانی خانم در آینده نزدیک مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران همچنین از کاهش مدت زمان رسیدن آمبولانس‌های اورژانس تهران از 25 دقیقه به 15 دقیقه خبر داد و گفت: زمان رسیدن آمبولانس در کلانشهر تهران پس از مدت‌ها به 15 دقیقه رسیده است.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

بخوانید  نانوایی‌ها همچنان در صدر شکایات بهداشتی مردم
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *