0

فریب دختر ساده‌لوح با وعده‌های پوشالی ازدواج در تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل مردی پای در یکی از دادسراهای غرب تهران گذاشت و هنگامی که مقابل بازپرس قرار گرفت، گفت: ساکن یکی از شهرهای مرکزی ایران هستم، دختر جوانم به‌بهانه خرید از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت؛ در ادامه متوجه شدم که او با مرد خلافکاری ارتباط داشته و پس از اینکه اغفال شده برای ازدواج به تهران فرار کرده است.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرا، تیمی از مأموران پلیس وارد عمل شدند و با اقدامات گسترده اطلاعاتی متوجه شدند دختر جوان پس از اینکه با اتوبوس خود را به ترمینال رسانده است، مرد میانسالی به‌دنبالش آمده است و با یکدیگر به مکان نامشخصی رفتند.

تیم پلیسی در گام بعدی، با بازبینی دوربین‌های مداربسته ترمینال و اقدامات اطلاعاتی هویت مرد را شناسایی کردند و متوجه شدند که او دارای سوابق متعدد کیفری است که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرد.

مأموران در این شاخه از تحقیقات سراغ اقدامات فنی و مخابراتی رفتند و مخفیگاه آن مرد را در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

متهم خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی به‌قصد سوءاستفاده با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج در تهران اعتراف کرد و 5 دختر جوان دیگر که همگی از شهرهای مختلف کشور هدف اغفال قرار گرفته بودند شناسایی شدند و از مرد شیطان‌صفت شکایت کردند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم دیگر و شناسایی سایر شکات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بخوانید  قتل آتشین جوان گمشده توسط ۴ مرد خشمگین در شرق تهران

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم+

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *