0

آزار شیطانی دختر جوان توسط مدرس زبان انگلیسی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل دختر جوانی هراسان به یکی از کلانتری‌های جنوب غرب استان تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: “برای آموزش زبان انگلیسی یک مدرس را از طریق فضای ‌مجازی استخدام کردم.

این مدرس یک روز در میان به خانه ما می‌آمد و تدریس می‌کرد. یک روز که برای تدریس به خانه‌مان آمده بود، خانواده‌ام برای خرید از خانه خارج شدند که ناگهان این مدرس زبان به سمت من حمله کرد و بعد از کتک‌ زدن، آزارم داد.”

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادگاه، دختر جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان در این شاخه از تحقیقات صحت ادعای شاکی را تایید کردند که بدین ترتیب پرونده وارد فاز جنایی‌ شد.

تیم جنایی در نخستین‌ گام هویت واقعی مرد شیطان‌صفت را شناسایی کردند و مشخص شد او مدرس یک درس دیگر بوده اما به ‌خاطر اینکه بر زبان انگلیسی تسلط داشته، خود را مدرس زبان معرفی کرده بود!

مأموران درگام بعدی، خانه مرد شیطان‌صفت را شناسایی کردند اما متوجه شدند پس از ارتکاب جنایت سیاه، دیگر به خانه خود برنگشته است.

سرانجام متهم در شمال تهران منطقه زعفرانیه شناسایی و دستگیر شد؛ متهم پس از انتقال به اداره پلیس، منکرجرم خود شد اما پس از مواجهه حضوری با شاکی و نتایج آزمایش‌های پزشکی قانونی، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به آزار شیطانی دختر جوان در خانه اعتراف و عنوان کرد که به ‌خاطر وسوسه‌های شیطانی دست به این جنایت سیاه زده است.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار بازداشت موقت از سوی مرجع قضایی، متهم تا روز محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به زندان اعزام شد و سیر مراحل قانونی پرونده ادامه دارد.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *