0

بررسی و پیگیری مسائل جامعه پزشکی در دیدار رییس کل سازمان نظام پزشکی با رییس سازمان بازرسی کل کشور

جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه پزشکی با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان بازرسی کل کشور صبح روز دو شنبه 10 اردیبهشت در محل سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی؛در این جلسه رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن اشاره به جایگاه مهم جامعه پزشکی در حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم همچنین بر حفظ کرامت این جامعه و‌ پاسداشت نیروی انسانی در این حوزه تاکید‌کرد.

دکتر‌ ذبیح الله خداییان با اشاره به وضعیت دستیاران رشته های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب کا گفت: جامعه پزشکی کشور جزء قشرهای تخصصی مرجع و خدمتگذار‌ کشورهستند که لازم است ضمن رعایت اخلاق پزشکی و حرفه ای و ارتقای توان علمی خود،همچنان در منطقه و دنیا افتخار آفرین باشد.  

وی افزود: رسیدگی‌به وضع دستیاران رشته های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب کا باید از اولویت‌های حوزه بهداشت درمان کشور باشد.

دکتر خداییان همچنین نسبت به پیگیری جدی مطالب مطرح شده توسط رییس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه پزشکی و چالش‌های پیش روی آن در آینده، وضعیت نیروهای تخصصی و‌ طرحی را تشریح کرد  و خواستار رسیدگی به نارسایی‌های مرتبط با این حوزه به ویژه در زمینه ی اقتصاد سلامت،زیر ساخت های تامین و آموزش نیروی تخصصی برای کشور بخصوص شرایط رزیدنتی و نیروهای طرحی شد.

دکتر محمد رئیس زاده همچنین نسبت به پیگیری ویژه پرونده های اخیر و نیز برخی برخوردهای صورت گرفته با اعضای جامعه پزشکی در برخی استان ها و مطب ها تاکید کرد.

 

نظرات کاربران

خروج از نسخه موبایل