0

آخرین وضعیت مجروحان انفجار از زبان وزیر بهداشت/ مریض بدحال دیگر نداریم + فیلم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان،  بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ساعت 4 بعد از ظهر روز گذشته تا کنون همکاران ما مشغول خدمت‌رسانی به مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان هستند، اظهار داشت: تا کنون تعداد زیادی از مصدومان این حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 145 نفر از مجروحان حادثه تروریستی در بیمارستان‌های شهر کرمان بستری هستند، ادامه داد: بیشتر مجروحان این حادثه  با اصابت ترکش به نقاط مختلف بدن مصدوم شده‌اند و از روز گذشته تا کنون 119 عمل جراحی انجام شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مجروحان این حادثه در 12 بیمارستان دولتی، خصوصی و نظامی شهر کرمان بستری شدند که عمده آنها در بیمارستان‌های باهنر و افضلی پور بستری هستند، گفت: 17 پزشک متخصص و فوق تخصص از سایر استان‌های کشور برای کمک به کادر درمان کرمان، وارد استان شدند، هر چند که در دانشگاه علوم پزشکی کرمان پزشکان و اساتید حاذقی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نیاز به دارو و گروه‌های خونی رفع شده است، افزود: تمام اعمال جراحی اورژانسی انجام شده است و در حال حاضر مریض بدحالی که نیاز به اعمال جراحی اورژانسی داشته باشد نداریم و امروز اعمال جراحی غیر اورژانسی انجام می‌شود.

.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل