0

کاربرد انواع ماساژور در رفع درد بدن

علم تاثیر ماساژ درمانی را برای رفع مشکلات جسمی و روحی، اثبات کرده است. اگرچه نمی‌توان به طور دقیق گفت که ماساژدرمانی راه حل قطعی برای رفع دردهای جسمی است، اما با وجود مزایا و منفعت‌هایی که ماساژ دارد، پیشنهاد ما این است که برای بهبود سلامت جسمی و رفع دردهای بدنی خودتان حتما از این تکنیک‌ها استفاده کنید. با این حال می‌دانیم که دریافت خدمات ماساژ از افراد حرفه‌ای می‌تواند برای شما کمی دردسرساز و هزینه‌ بر باشد. پس بهتر است که به دنبال خرید انواع ماساژور برای رفع درد بدن باشید و خودتان در منزل و هر زمانی که فرصت داشتید، از این ماساژورها استفاده نمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله در مورد کاربرد انواع ماساژور برای رفع درد بدن صحبت کنیم.

ماساژورهای خاص برای رفع درد در بدن

در گذشته ماساژورها تنوع بالایی نداشتند و برای ارگان‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گرفتند، ولی در حال حاضر با توجه به نیاز مردم برای استفاده از ماساژورهای حرفه‌ای، آن‌ها با مدل‌های مختلف و برای ماساژ دادن اختصاصی ارگان‌های مختلف بدن تولید می‌شوند. سه مدل از خاص‌ترین ماساژورها که برای رفع درد بدن و ایجاد آرامش مورد استفاده قرار می‌گیرند را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

کاربرد انواع ماساژور در رفع درد بدن

ماساژور تفنگی برای رفع درد بدن

درد بدن شما را کلافه کرده است؟ پس از ورزش نمی‌توانید خیلی خوب بدن و عضلات خودتتان را ریکاوری کنید؟ می‌خواهید عضلات سرد خودتان را قبل از ورزش گرم کنید؟ همه این وظایف برعهده ماساژور تفنگی هستند. این ماساژورها همانطور که از نامشان مشخص است، دارای سری‌های تفنگی شکل هستند و می‌توانند روی عضلات خاصی تمرکز کنند.

بخوانید  کامپوزیت دندان و بهترین دندانپزشک برای آن

ماساژورهای تفنگی با یک دسته ارگونومی، به راحتی امکان ایجاد لرزش در عضلات شما را فراهم می‌کنند. علاوه بر آن می‌توانید از ماساژورهای تفنگی برای ماساژ ضربه‌ای نیز استفاده کنید و درد و تنش‌های ایجاد شده در عضلات خودتان را کاهش دهید. ماساژورهای تفنگی می‌توانند خونرسانی را به بافت‌های عضلانی شما افزایش دهند و باعث ترمیم این بافت‌ها و رفع مشکلات موجود در آن‌ها شوند.

کاربردهای ماساژور تفنگی

ماساژور تفنگی به دلیل داشتن ساختار ارگونومی و سری‌های متفاوت، به راحتی می‌تواند درد بدن را برطرف کرده و باعث بهبود شرایط جسمی شود. البته باید این واقعیت را بپذیرید که این ماساژورها برای درمان دردهای مفصلی مفید نیستند و بیشتر روی عضلات و بافت‌های نرم شما تاثیر می‌گذارند. از جمله کاربردهای ماساژور تفنگی برای حفظ سلامت بدن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاهش درد ناشی از کشیدگی عضلات پس از ورزش
  • کاهش خستگی عضلانی پس از ورزش
  • گرم کردن عضلات بعد از تمرین‌های ورزشی
  • رفع آسیب دیدگی‌های ورزشی
  • کمک به کاهش درد کمر به علت کشیدگی عضلات
  • رفع درد گردن و شانه‌ها

کاربرد انواع ماساژور در رفع درد گردن

ماساژور گردن برای کاهش درد و گرفتگی عضلات گردن

کمتر کسی است که در طول زندگی عادی خودش، درد گردن و گرفتگی عضلات آن را تجربه نکرده باشد. عضلات گردن در فعالیت‌های روزمره ما تحت کشش و فشار زیادی قرار می‌گیرند و این موضوع می‌تواند باعث کشیدگی عضلات گردن، گرفتگی آن‌ها و همچنین بروز درد در این عضلات شود.

ماساژور گردن نسل جدیدی از انواع ماساژورهای موجود در بازار است که به صورت اختصاصی برای ماساژ دادن گردن و عضلات آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماساژورها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند بخش زیادی از گردن را پوشش دهند و باعث ایجاد فشار در بخش‌های خاصی از گردن شوند. نقاط فشاری که روی این ماساژورها در نظر گرفته شده است، شما را از شر دردهای عضلانی و گرفتگی‌های ماهیچه‌ها و تاندون‌ها در ناحیه گردن راحت می‌کند.

بخوانید  سن مناسب برای جراحی بینی گوشتی

کاربردهای ماساژور گردن

تصور کنید یک ماساژور در دور گردن شما قرار می‌گیرد و با ایجاد گرمایش و لرزش در عضلات شما، خونرسانی را در بافت‌های گردن افزایش می‌دهد. این دقیقا مکانیسم ماساژورهایی است که به صورت اختصاصی برای گردن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ماساژورهای قابل حمل می‌توانند در هر جایی برای شما مورد استفاده قرار گیرند. از اتوبوس و هواپیما بگیرید تا منزل و سر کار. از جمله کاربردهای ماساژور اختصاصی گردن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاهش تنش‌های ایجاد شده در گردن پس از یک روز کاری
  • رفع کشیدگی کردن به علت بلند کردن اجسام سنگین
  • کاهش درد ناشی از گرفتگی عضلات
  • کمک به ترمیم عضلات آسیب دیدگی گردن
  • کاهش استرس و اضطراب با ماساژ حرفه‌ای گردن

کاربرد ماساژور در رفع درد بدن

ماساژور چشم برای رفع خستگی چشم

تا به حال شده به این موضوع فکر کنید که‌ای کاش یک ماساژور حرفه‌ای برای رفع خستگی چشم‌های خودم داشتم؟ می‌دانیم که این آرزوی بسیاری از شما است. به خصوص در شرایطی که اکثر ما ساعت‌های زیادی را صرف استفاده از گوشی، تلویزیون و لپ تاپ می‌کنیم. ماساژور چشم، می‌تواند برای کاهش درد چشم و خستگی آن مورد استفاده قرار گیرد.

این ماساژورها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی چشم را می‌پوشانند و با داشتن چندین نقطه تماس با چشم، زیر چشم و اطراف آن را به طور کامل ماساژ می‌دهند. این ماساژورها تنوع بالایی دارند، ولی اگر می‌خواهید بدون دردسر از آن‌ها استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که ماساژورهایی را انتخاب کنید که امکان دید بیرون را نیز برای شما فراهم می‌کنند.

بخوانید  آشنایی با روانشناس | علل مراجعه به روانشناس چیست ؟

کاربردهای ماساژور چشم

ماساژور چشم می‌تواند با ماساژ دادن نقاط خاصی از چشم، خونرسانی را در زیر چشم‌ها و اطراف چشم‌های شما افزایش دهد و شما را سر حال بیاورد. این ماساژورها کاربردهای زیادی برای شما دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • حفظ زیبایی فرم چهره و صورت با ماساژ زیر چشم
  • رفع خستگی و گودی زیر چشم
  • کمک به کاهش درد ناشی از کار با لپ تاپ و کامپیوتر
  • گرم کردن چشم‌ها برای خونرسانی بیشتر در اطراف چشم و رفع کبودی

نتیجه‌گیری

در این مقاله شما را با کاربردهای انواع ماساژور برای رفع درد بدن آشنا کردیم. هر سه ماساژور معرفی شده، می‌توانند تاثیر زیادی روی عملکرد عضلات شما و رفع تنش‌های آن‌ها داشته باشند. فقط کافیست که به صورت منظم و حرفه‌ای از آن‌ها استفاده کنید و البته در استفاده از ماساژورها نیز زیاده‌روی نکنید. در صورت نیاز به خرید بهترین ماساژورها برای رفع درد بدن، کافیست که به سایت جانبی مراجعه کرده و ماساژورهای برند، باکیفیت و مینیمال را سفارش دهید و تا چندین سال از آن‌ها استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *