0

پرستاران شاغل در بخش‌ شیمی‌درمانی مشمول سختی کار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، عباس عبادی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان امید از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران  با تاکید بر تقویت تعاملات روحی و روانی و افزایش روزهای مرخصی استحقاقی پرستاران شاغل در بیمارستان های درمان بیماران مبتلا به سرطان اظهارداشت: طراحی و ارتقای حوزه علمی پرستاری انکولوژی از برنامه های این معاونت است که پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه تعرفه گذاری خدمات پرستاری عنوان‌کرد:این برنامه از جنبه حرفه ای و هویتی بسیار حائز اهمیت است که عملیاتی شد و لازم است برای ادامه اجرای مناسب این برنامه بازخوردهای عملیاتی از محیط بیمارستانی به وزارت بهداشت ارائه شود.

معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه سختی کار بخش های شیمی درمانی نیز در راستای افزایش ضریب k آن در حال بازنگری می‌باشد و رایزنی ها ی لازم با معاونت توسعه در حال انجام است تصریح کرد:  در این راستا،تا کنون حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان به صورت علی الحساب در کل کشور توزیع شده است.

وی در پایان با تاکید بر مثبت بودن رویکرد پرستاری در بیمارستان امید خاطرنشان کرد:نگاه مردم محور در کادر پرستاری این بیمارستان مشهود است و نشان دهنده میزان بالای کیفیت خدمات رسانی به مردم است.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم282/.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل