0

موافقت با انتقال معلمان به شهرستان‌های تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود بهرامی؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به استخدام 7700  معلم جدید از مهر امسال در مدارس استان تهران اظهار کرد: با انتقال فرهنگیان در هر رشته و مدرک تحصیلی و از هر استان به شهرستان‌های تهران موافقت می‌شود.

وی افزود: معلمان رسمی و پیمانی برای انتقال موقت حداقل دو سال و برای انتقال دائم حداقل 5 سال سنوات خدمت نیاز دارند و باید برای ثبت درخواست خود به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

بهرامی در پاسخ به این پرسش، آیا معلمانی که براساس بوم استخدام شده‌اند حق انتقال دارند؟ بیان کرد: جذب نیرو در آموزش و پرورش فقط برای بوم است که بر ناحیه و منطقه تأکید دارد و صرفاً از طریق آزمون استخدامی اعمال می‌شود همچنین خروج از بوم به منزله قطع رابطه استخدامی است. در صورت انتخاب ورود به یکی از مناطق تابعه ادارات کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سیستان و بلوچستان (به غیر از مرکز استان)، فرم امتیازات متقاضی با ضریب 1.2 بررسی می‌شود. در حقیقت امتیاز معلمان برای نقل و انتقال با انتخاب شهرستان‌های استان تهران و سیستان و بلوچستان مشمول 20 درصد افزایش می‌شود.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل