0

راه های مشاوره آنلاین با روانشناس درکم ترین زمان

دریافت مشاوره از روانشناس آنلاین یکی از آسان‌ترین روش‌هایی است که افراد از طریق آن می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان با روان‌شناسی خبره و بامهارت گفت‌وگو کنند. برای این منظور مراجعه به سامانه دکترتو می‌تواند بهترین گزینه باشد.

دکترتو برای راحتی افراد و اهمیتی که دریافت مشاوره از روان‌شناس دارد این خدمات را به‌صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ارائه می‌دهد. اگر شما نیز به‌ هر دلیلی نیاز دارید با مشاوری حاذق و توانا صحبت کنید باید مراجعه به این سامانه را در اولویت قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با این مبحث تا انتهای متن با ما همراه باشید.

چرا باید از روانشناس آنلاین کمک بگیریم؟

مشاوره روانشناسی آنلاین از خدمات مهمی به ‌شمار می‌آید که در سال‌های اخیر در بین افراد به محبوبیت رسیده است. با استفاده از این خدمات دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف پیدا کردن روان‌شناسی حاذق در شهر خود کنید.

در واقع باید گفت از طریق این خدمات دسترسی به روانشناس آنلاین از هر نقطه‌ای که باشیم امکان‌پذیر است. این پزشکان فارغ از محدودیت‌های مکانی می‌توانند به ما در درمان بیماری‌ها و مشکلات روحی یا حتی جلوگیری از آسیب‌های محیطی کمک کنند.

روان‌شناس‌هایی که علاوه‌بر معاینه حضوری به‌صورت آنلاین نیز فعالیت می‌کنند تجربه بالایی در خصوص بیماری‌های مختلف به‌ دست می‌آورند و می‌توانند راهکارهای مناسبی ارائه دهند تا افراد در کوتاه‌ترین زمان مشکلات روحی خود را برطرف سازند.

به‌طورکلی باید گفت خدمات مشاوره آنلاین به‌ وجود آمد تا افراد در اثر مواردی مانند زندگی در شهرهای کوچک و عدم دسترسی به روان‌شناسی حاذق یا دغدغه‌های مالی، مشکلات روحی خود را نادیده نگیرند و در اولین فرصت بتوانند با مشاوری حرفه‌ای ارتباط برقرار کنند.

بخوانید  کایروپرکتیک ( توصیف , کاربرد , اهداف)

روش های دسترسی به روانشناس آنلاین

چگونه می‌توان از خدمات مشاوره آنلاین در کوتاه‌ترین زمان و ساده‌ترین راه بهره‌مند شد؟ برای این منظور کافی ‌است کمی در بستر اینترنت جست‌وجو کنید. اما زمانی که می‌خواهید علاوه‌بر کوتاهی مسیر با بهترین روان‌شناس‌های کشور در ارتباط باشید مراجعه به سامانه دکترتو به‌عنوان بهترین گزینه شناخته می‌شود.

با مراجعه به این سامانه می‌توانید لیست کاملی از روان‌شناس‌های حاذق و بامهارت کشور را ببینید. برای دریافت نوبت از روانشناس آنلاین در این سامانه تنها باید به پروفایل پزشک مورد نظر خود مراجعه کنید.

به‌طور کلی در سامانه دکترتو 2 روش برای برقراری ارتباط آنلاین با روان‌شناس وجود دارد که شامل مشاوره متنی و تلفنی است. در ادامه با این 2 روش و مزایای هرکدام آشنا می‌شویم تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود.

مشاوره روانشناسی تلفنی

یکی از پرطرفدارترین روش‌های دریافت مشاوره آنلاین از روانشناس استفاده از خدمات تلفنی است. برقراری تماس تلفنی از راهکارهای مهمی به ‌شمار می‌آید که بسیاری از ما در طول روز از آن استفاده می‌کنیم تا با دوستان و آشنایان سخن بگوییم.

به همین دلیل در بین اقشار مختلف به‌عنوان روشی راحت برای برقراری ارتباط شناخته می‌شود. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که تماس تلفنی را به مراجعه حضوری ترجیح می‌دهید قطعا این روش برایتان مناسب است.

مشاوره تلفنی به این دلیل در دسته روش‌های آنلاین قرار می‌گیرد که شما برای دریافت نوبت آن باید از طریق اینترنت اقدام کنید. در غیر این صورت این راهکار را می‌توان در دسته خدمات غیرحضوری دانست.

در مشاوره تلفنی پس از رزرو نوبت خیلی زود به روان‌شناس متصل می‌شوید و می‌توانید در خصوص بیماری یا مشکلات به ‌وجود آمده با وی صحبت کنید تا راهکارهای لازم را به شما ارائه دهد. برای بهره‌مندی از این خدمات کاربردی کافی ‌است اینجا کلیک کنید.

بخوانید  نکات مهم در مورد لیزر مو های زائد

مشاوره روانشناسی متنی

روش دیگری که می‌توان از طریق آن به‌راحتی با روانشناس آنلاین ارتباط برقرار کرد استفاده از خدمات مشاوره متنی است. در این روش مشاوره آنلاین، به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که مانند صفحه چت شبکه‌های اجتماعی است.

به همین دلیل نیز افرادی که همواره برای برقراری ارتباط با دیگران از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند معمولا این روش را برای دریافت مشاوره از روان‌شناس راحت و کاربردی‌تر می‌دانند.

مشاوره روانشناسی متنی به شما این امکان را می‌دهد تا فایل صوتی یا حتی صدای ضبط‌شده خود را برای روان‌شناس ارسال کنید. همچنین در صورت نیاز امکان ارسال سایر فایل‌ها نیز در این روش وجود دارد.

یکی دیگر از مزایای چت با روان‌شناس علاوه‌بر سادگی این روش و راحتی که به‌ همراه دارد هزینه مناسب آن است. یعنی افرادی که به ‌دلایل مالی نمی‌توانند از خدمات مشاوره بهره‌مند شوند با انتخاب این روش دیگر لازم نیست دغدغه مالی داشته باشند.

روانشناس آنلاین در چه زمینه هایی به ما کمک می کند؟

روان‌شناسی حوزه بسیار گسترده‌ای دارد و‌ پزشکان این رشته می‌توانند در موارد مختلف به افراد کمک کنند. یعنی شما می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای برای درمان بیماری‌های روحی و آزاردهنده مانند افسردگی یا اضطراب استفاده کنید.

مشورت در رابطه با مشکلات خانوادگی و شناسایی آسیب‌های ناشی از این مشکلات نیز در حیطه کاری روان‌شناس‌ها قرار دارد و در حال حاضر این خدمات به‌صورت آنلاین در دسترس افراد قرار می‌گیرد. پس باید گفت این دسته از پزشکان می‌توانند به ما نحوه کنار آمدن با شرایط‌های سخت را یاد دهند تا در این موقعیت‌ها کم‌ترین آسیب را ببینیم.

بخوانید  تقویت سیستم ایمنی با بادام: دفاع طبیعی بدن در برابر بیماری‌ها

کسب مشاوره در خصوص مشکلات رفتاری مانند لجبازی، جویدن ناخن، بدخلقی و حتی شب‌ادراری نیز در حوزه آنلاین امکان‌پذیر است. روانشناس آنلاین می‌تواند راهکارهای مناسبی برای درمان این مشکلات رفتاری ارائه دهد.

افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که جوامع مختلف با آن روبه‌رو هستند. این بیماری‌ می‌تواند کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل نیز خدمات مشاوره آنلاین به ‌وجود آمد تا روان‌شناسان بتوانند در خصوص شناسایی این عارضه و‌ درمان آن به بیماران کمک کنند.

تربیت فرزند نیز از معضلاتی به ‌شمار می‌آید که والدین بسیاری با آن‌ مواجه هستند. اگر شما نیز حساسیت زیادی در خصوص تربیت کودک خود دارید بهتر است از خدمات مشاوره استفاده کنید تا با کمک راهکارهای مناسب بتوانید ارتباطی مناسب با فرزند خود داشته باشید.

جمع‌بندی

روانشناس آنلاین به ما کمک می‌کند مشکلات و آسیب‌های روحی خود را بشناسیم و با استفاده از راهکارهای مختلف به درمان آن‌ها بپردازیم. برای برقراری ارتباط آنلاین با بهترین روان‌شناس‌ها می‌توانید به سامانه دکترتو مراجعه کنید.

در سامانه دکترتو خدمات مشاوره آنلاین به 2 روش چت و برقراری تماس در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا هر فرد با توجه به بودجه و راحتی خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کند. همچنین باید گفت مشاوره متنی از هزینه کم‌تری نسبت به تماس تلفنی برخوردار است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *