0

دکتر مسعود یزدانی جراح بینی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستيک بينی

اگر قصد عمل جراحی بینی خود را دارید همین حالا به وبسایت و یا پیج اینستاگرام دکتر مسعود یزدانی سر بزنید و از تخفیفات ویژه عمل جراحی بینی برخوردار شوید .

www.Dr-MasoudYazdani.com    /    instagram: @drmasoudyazdani

بهترین جراح بینی در تهران

شما به عنوان یک مراجعه کننده به جراح بینی، باید مواردی را مدنظر داشته باشید تا هنگام مراجعه به پزشک به آن توجه کنید. در این صورت شما با مقایسه آن چیزی که در ذهنتان است و جراحی که به آن مراجعه کردید به شما کمک می کند تا بتوانید تمام استاندارد ها را در نظر بگیرید.

خصوصیات بهترین جراح بینی

اعتماد مراجعه کننده را جلب کند تا مراجعه کننده بتواند با خیالی راحت تمامی سوالات خود را از جراح بپرسد و هیچ نگرانی ای بابت قرار گرفتن در اتاق عمل و نتیجه بعد از آن نداشته باشد.

در جراحی بینی از توانایی و تجارب بالایی برخوردار باشد.

برای او اول تنفس و سلامت بیمار و در مرحله بعد زیبایی آن مهم باشد.

به کارگیری تکنیک های بروز در عمل جراحی

بعد از عمل جراحی بینی، جراح بینی باید زمان کافی را برای معاینه بینی مراجعه کننده یا متقاضی صرف کند.

جراح بینی باید به خوبی سوابق بیماری مراجعه کنندگان را مورد بررسی قرار دهد. اینکه آیا بیماری خاص داشتند یا دارد؟ از دارویی خاص استفاده می کنند یا نه؟

در بعضی از کلینیک های زیبایی یا مطب پزشک جراح، طراحی های سه بعدی انجام می گیرد تا دکتر با توجه به خواسته های شما و با توجه به نکاتی که باید در جراحی رعایت کند، تجسم کند که بعد از عمل بینی شما به شکلی خواهد بود.

دکتر یزدانی یکی از بهترین جراحان رینوپلاستی و زیبایی فک و صورت در تهران است که با رعایت تمام ویژگی های یک پزشک نمونه و با در نظر گرفتن خواسته های متقاضیان، نتیجه جراحی ایشان را بسیار رضایت بخش و مورد قبول واقع کرده است. شما می توانید  جهت مشاوره با پزشک، با مطب دکتر مسعود یزدانی تماس حاصل فرمایید.

جراحی بینی در تهران

برای جراحی بینی در تهران شما باید لیستی از جراحان خبره را جمع آوری کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

جراحی بینی در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا افرادی از نقاط مختلف کشور به پایتخت کشور سفر می کنند تا بهترین نتیجه را از عمل بینی خود بگیرند.

بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت است که هم در سلامت تنفس افراد و هم در زیبایی صورت نقش بسزایی دارد.

پس برای جراحی بینی خود، جراحی بینی در تهران توسط بهترین جراحان انتخاب بسیار درست و با نتیجه دلخواه شما خواهد بود.

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

کسانی که دارای بینی استخوانی هستند، بعد از جراحی بینی نتیجه بهتری خواهند گرفت. از گذشته تا به حال که تکنیک های بروز جراحی بینی هم به عمل آمده است، بینی استخوانی یک مزیت چه برای متقاضیان و چه برای جراحان بینی بوده است.

بدلیل پوست نازک این نوع بینی، وجود استخوان ها و غضروف ها، فرم دهی به آن بسیار بهتر بوده و احتمال برگشت این بینی حتی اگر به روش های گذشته و سنتی انجام شود، صفر است.

در عمل جراحی بینی استخوانی متقاضی هر چه از جراح بخواهد، اعم از جراحی بینی طبیعی، فانتزی و یا نیمه فانتزی، دست جراح در این زمینه باز است.

خب حال فرق بینی استخوانی با بینی گوشتی چیست؟

بینی استخوانی دارای پوست نازک، استخوان ها غضروف های بسیار محکم می باشد و در شکل ظاهری استخوان هم یک قوز کوچک و یا بزرگ بر روی بینی وجود دارد.

هزینه جراحی بینی استخوانی در تهران

هزینه جراحی بینی معمولا به مکان، سطح تجارب پزشک جراح، نوع بینی و خواسته های فرد متقاضی معین می شود هزینه رینوپلاستی در مورد با بینی های استخوانی، کمی پایین تر از هزینه عمل جراحی بینی گوشتی است.

برای تعیین هزینه در مورد جراح بینی استخوانی در تهران، باید به صورت حضوری به جراح مراجعه کرده تا جراح با توجه به چهره شما و خواسته هایتان و بررسی نکاتی دیگر، هزینه نهایی را به شما بگوید.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

جراح بینی باید با توجه به حساس بودن جراحی بینی گوشتی، بتواند بهترین نتیجه را با توجه به خواسته های متقاضی و اولویت دادن به سلامتی بیمار بدست آورد.

جراحی بینی گوشتی در گذشته امکان قابل برگشت بودن آنها زیاد بوده، اما امروزه با به کار بردن تکنیک های بروز در جراحی توسط بهترین جراح بینی گوشتی در تهران، امکان برگشت شکل ظاهری بینی به قبل، به صفر یا حداقل رسیده است.

برای اینکه پی ببرید چرا جراحی بینی گوشتی حساس است و باید توسط جراح بینی انجام شود، باید با مشخصه های آن آشنا شوید که عبارتند از :

  • دارای پوستی زخیم
  • نوک افتاده
  • نوک سر بالا و مثلثی شکل
  • دارای غضروف و استخوان ضعیف
  • دارای غدد چربی فعال در نوک بینی
  • تراوش چربی از پوست بینی

بهتر است بدانید برای جراحی بینی، کسانی که دارای بینی گوشتی هستند نمی توانند بینی خود را به صورت فانتزی عمل کنند. البته همه شامل این افراد نمی شوند. به دلیل حساس بودن این نوع عمل و ضعیف بودن غضروف ها و استخوان های این نوع بینی، نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.

جراح بینی با بررسی بینی شما تشخیص می دهد که نواقص بینی شما باید اول در عمل رفع شود و بعد برای زیبایی آن می توان اقدام کرد تا با صورت هارمونی مناسبت داشته باشد.

[vhy

دکتر مسعود یزدانی متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی هستند که با نتایج بسیار مثبت و رضایت بخشی که متقاضیان از ایشان داشتند، باعث محبوبیت ایشان شده و یکی از بهترین جراحان در این عرصه میباشند. داشتن سوابق و تجارب بالا در عمل های جراحی فک و صورت و بینی این امکان را به شما می دهد که با خیالی راحت جراحی زیبایی بینی خود را به ایشان بسپارید و نگرانی ای بابت نتیجه آن نداشته باشید.

دکتر مسعود یزدانی – متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستيک بينی

بخوانید  شیماز و ایبرسکو ایران؛ بهترین برندهای داخلی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *