0

آیا حتماً باید از کانسیلرهای خارجی برای آرایش دور چشم استفاده کنیم؟

در دنیای مدرن آرایش و زیبایی، کانسیلر به‌عنوان یک ابزار جادویی آرایشی برای محو کردن لکه‌ها، سیاهی‌ها، حلقه‌های سیاه زیر چشم و یک‌دست کردن رنگ پوست شناخته می‌شود. اما سؤالی که برای بسیاری از بانوان ایرانی مطرح می‌شود، این است که آیا حتماً باید از کانسیلرهای خارجی اصل استفاده کنند یا کانسیلرهای ایرانی هم کاربردی هستند؟

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت کانسیلرها و به‌طور کلی، محصولات آرایشی خارجی در بین خانم‌های ایرانی، تصور از کیفیت خیلی بالای آن‌هاست. اما واقعیت محض این است که بسیاری از برندهای داخلی یا ایرانی با استفاده از فرمولاسیون‌های پیشرفته و مواد اولیه باکیفیت، کانسیلرهای رقابتی تولید می‌کنند که می‌توانند جایگزین مناسب برای کانسیلرهای خارجی محسوب شوند. از جمله برندهای آرایشی بهداشتی موفق می‌توان به برندهای لافارر و کانسیلر نوت (Note) اشاره کرد حالا در بین خانم‌های ایرانی محبوب شده‌اند.

اما سؤال مهم این است که از کانسیلرهای کدام برندها استفاده کنیم بهتر است؟ ایرانی یا خارجی؟

کیفیت کانسیلر یا نوع برند: کدام مهم است؟

اگر صادقانه بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، باید بگوییم که ملاک اصلی برای خرید از سایت لوازم آرایش و محصولات بهداشتی، کیفیت و نتیجه نهایی در روتین آرایشی است. طبیعی است که محصولات آرایشی خارجی اصل بهترین کیفیت ممکن را دارند. نه به دلیل اینکه خارجی هستند؛ بلکه به‌دلیل برخورداری از مواد اولیه باکیفیت، فرمولاسیون منحصربه‌فرد و خط تولید پیشرفته‌ای دارند.

از طرفی، جالب است بدانید که محصولات ایرانی مثل کانسیلر نوت، با قدم گذاشتن روی جای پای برندهای خارجی معروف، به همان مقدار کیفیت دست پیدا کرده‌اند. بنابراین، اگر نوع برند را جزو اولویت قرار ندهیم و «کیفیت» دغدغه اصلی ما باشد، کانسیلرهای ایرانی مقرون‌به‌صرفه‌تر و در دسترس‌تر از محصولات خارجی‌اند.

بخوانید  فیزیوتراپی دیسک کمر و سیاتیک

تنوع رنگ یا سایه کانسیلر در محصولات داخلی

یکی از مهم‌ترین چالش‌های خرید کانسیلرهای خارجی برای روتین آرایشی، پیدا کردن رنگ یا سایه‌ای است که با تناژ پوست صورتتان هم‌خوان داشته باشد. برندهای داخلی با توجه به تنوع تناژ رنگ پوست خانم‌های ایرانی، محصولاتی را ارائه کرده‌اند که می‌توانند بهترین گزینه برای انتخاب سایه دقیق محسوب شوند.

به‌همین دلیل، انتخاب کانسیلرهای خارجی برای خانم‌هایی که هر روز آرایش می‌کنند، از لحاظ دشواری در انتخاب سایه مناسب شاید مناسب نیست. تولیدکنندگان داخلی با بررسی بیشترین تناژ رنگ پوست در بین بانوان ایرانی، محصولات مفیدتری را وارد بازار آرایشی بهداشتی کشور کرده‌اند.

حمایت از تولید ملی با کانسیلرهای ایرانی

استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی ایرانی از جمله کانسیلر، نه‌تنها به اقتصاد و چرخه تولید کمک می‌کند؛ بلکه باعث ارتقای کیفیت و تنوع محصولات هم می‌شود. با خرید کانسیلر از برندهای ایرانی، مثل خرید کانسیلر از خانومی شما در رشد و پیشرفت صنعت زیبایی کشور سهیم خواهید شد.

تبلیغ بیشتر نشانه کیفیت بالای کانسیلر نیست!

استفاده از کانسیلر داخلی یا خارجی به تصمیم شخص شما بستگی دارد. کانسیلرهای خارجی به‌دلیل شهرت بندهای تولیدکننده و تبلیغات گسترده‌ای که انجام می‌دهند، محبوبیت خیلی زیادی دارند. اما این به معنای برتری آن‌ها نسبت به محصولات داخلی نیست. بسیاری از برندهای داخلی، کانسیلرهای مشابه برندهای خارجی و حتی باکیفیت‌تر از آن‌ها را ارائه می‌دهند. جالب اینکه برندهای ایرانی، کانسیلرهای سازگار با شرایط آب‌وهوایی و نوع پوست ایرانی‌ها را تولید می‌کنند که باعث حفظ سلامت پوست بانوان هم می‎‌شوند.

آشنایی با 3 کانسیلر پرفروش ایرانی در بازار

انتخاب نهایی بین کانسیلرهای ایرانی و خارجی باید بر اساس کیفیت، قیمت، دسترسی و راحتی شما در استفاده از آن‌ها ارزیابی شود. پیشنهاد ما این است که قبل از تصمیم‌گیری خرید کانسیلر، نظرات دیگران را جویا شوید و ویژگی‌های 3 کانسیلر ایرانی زیر را بیشتر بررسی کنید:

بخوانید  بیماری‌های قلبی + علائم انواع بیماری قلبی

1. کانسیلر مایع دور چشم نوت

کانسیلر دور چشم برند ایرانی NOTE، بافت مایع دارد و برای استتار لک‌ها و تیرگی‌های دور چشم استفاده می‌شود. همچنین، با استفاده از این محصول آرایشی ایرانی می‌توان گودی‌ها و سیاهی‌های زیر یا دور چشم و حتی نواحی ناقص پوست صورت را به‌خوبی پوشش داد. این محصول حاوی پروتئین سویا و روغن آرگان است و به‌همین دلیل، پوست نازک دور چشم را از آسیب رادیکال‌های آزاد محیط حفظ می‌کند.

رنگ‌بندی این کانسیلر از برند ایرانی نوت، قدرت انتخابتان را افزایش می‌دهد تا دستتان در هنگام یک‌دست کردن پوست در روتین آرایشی باز باشد. از جمله ویژگی‌های مهم این کانسیلر ایرانی باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پوشانندگی بالا
  • برخورداری از پروتئین سویا و روغن آرگان
  • رفع تیرگی‌های زیر چشم
  • افزایش کلاژن و هیالورونیک اسید پوست
  • جلوگیری از خشکی پوست
  • دارای براش مخصوص
  • ماندگاری بالا
  • فاقد پارابن و صابون

2. کانسیلر مایع جنتل تاچ بلک دایموند مای

کانسیلر مدل Gentle Touch Black Diamond از برند آرایشی ایرانی MY، یکی دیگر از کانسیلرهای محبوب ایرانی است که از ترکیبات غنی شامل مواد فعال ضد چروک برخوردار شده است. ترکیبات جادویی این کانسیلر به پوشش تیرگی‎ها، کاهش پف و خطوط زیر چشم کمک ویژه‌ای می‌کنند.

استفاده مداوم از این کانسیلر که برای انواع پوست طراحی شده است، از پیری زودرس پوست صورت جلوگیری می‌کند و باعث شاداب‌تر شدن چهره هم می‌شود. از جمله ویژگی‌های مهم این کانسیلر ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشش تیرگی‌های دور چشم
  • حاوی مواد ضد چروک پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • افزایش نرمی و لطافت پوست صورت
  • حفظ طراوت پوست کمک به جوان‌سازی چهره
  • کاهش چروک اطراف و زیر چشم
  • دارای رنگ‌بندی متنوع
بخوانید  چقدر طول می‌کشه وزن کم کنیم؟

3. کانسیلر جامد روبی سان

کانسیلر ایرانی روبی سان یکی دیگر از پرفروش‌ترین محصولات بازار آرایشی بهداشتی است که به‌عنوان کانسیلر با پوشش قوی در بین خانم‌ها شناخته می‌شود. این محصول آرایشی برای برطرف کردن چین‌وچروک، پیری زودرس پوست، تیرگی زیر چشم و جای جوش مناسب است و خانم‌های با پوست نرمال و خشک می‌توانند روی آن حساب ویژه‌ای باز کنند.

این کانسیلر به‌دلیل برخورداری از بافت جامد، باعث سنگینی روی پوست نمی‌شود و بنابراین، ماندگاری بیشتری هم در طول روز دارد. یکی دیگر از مزایای این کانسیلر، عدم برخورداری از چربی است و به پوست صورت اجازه می‌دهد به‌راحتی تنفس کند و نمای طبیعی داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با این کانسیلر ایرانی، سایر ویژگی‌های این محصول را بررسی کنید:

  • دارای 4 سایه متنوع
  • کاور بالا
  • محوکننده سیاهی دور چشم
  • بافت سبک
  • حاوی ویتامین E
  • مناسب برای پوست‌های نرمال و خشک
  • فاقد چربی و پارابن

خرید کانسیلرهای ایرانی و خارجی اصل

همان‌طور که دیدید، کانسیلرهای تولیدشده توسط برندهای ایرانی هم از ویژگی‌های مشابه کانسیلرهای اصل خارجی برخوردار شده‌اند. همچنین، قیمت آن‌ها نسبت به کانسیلرهای خارجی کم‌تر است و نسخه تقلبی آن‌ها در بازار وجود ندارد. برای دسترسی به کانسیلرهای متنوع از برندهای ایرانی دیگر، کافی است عبارتی مثل ** کانسیلر ایرانی خانومی ** را در گوگل سرچ کنید.

فروشگاه اینترنتی خانومی، نمایندگی رسمی برندهای معتبر ایرانی و خارجی را دارد و محصولات اصل آرایشی بهداشتی را عرضه می‌کند. برای دریافت مشاوره تخصصی در مورد ویژگی‌های منحصربه‌فرد کانسیلرهای ایرانی می‌توانید همه‌روزه حتی جمعه‌ها با شماره‌تلفن 79186000 – 021 تماس بگیرید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *