0

بهترین ماساژور کتف و گردن

ماساژور گردن هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Cervical Spine Massager PGG M1

حتما برای شما هم پیش آمده است که درد های عضلانی گردن و شانه را تجربه کرده باشید و به دنبال راه حل هایی برای بهبود و رفع این درد باشید. یکی از راهکارهای مناسب برای برطرف کردن این درد، استفاده از انواع دستگاه های ماساژور می باشد. در این مقاله قصد داریم درباره بهترین ماساژورهای کتف و گردن صحبت کنیم.

نکات خرید بهترین ماساژور کتف و گردن

قبل از خرید ماساژور باید با یک سری از نکات آشنایی داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیازمندی ها و بودجه مورد نظرتان، بهترین ماساژور گردن و کتف را تهیه نمایید.

سایز و اندازه ماساژور گردن

سایز ماساژور گردن باید با نیاز شما سازگار و متناسب باشد و به این موضوع توجه داشته باشید که در کجا از آن استفاده کنید. بدین منظور که اگر به یک ماساژور قابل حمل نیاز دارید باید از میان انواع سبک تر آن انتخاب کنید.

ماساژور شانه و گردن کنیدینگ (Kneading) | تهران مدیکال

میزان قدرت ماساژور گردن

قدرت ماساژور گردن نیز بستگی به نیازمندی های شما دارد و باید متناسب با آن انتخاب شود. معمولا ماساژور های گردن ضربه ای به قدرت بالاتری احتیاج دارند تا بتوانند به عمق ماهیچه ها نفوذ کنند. در نتیجه می توان گفت قدرت بین 25 تا 45 وات مناسب است.

عملکرد گرمایشی ماساژور

عملکرد گرمایشی می تواند در تسکین درد و افزایش گردش خون بسیار تاثیر گذار باشد. اکثر ماساژور های برند های معتبر دارای این ویژگی هستند. زیرا باعث دور کردن اسید لاکتیک و رساندن مواد مغذی و اکسیژن به ماهیچه های گردن می شوند.

میزان تاثیر در تسکین درد گردن

ماساژ گردن همانطور که گفته شد به دلیل گرم شدن عضلات و منبسط شدن آن ها، فشار را از شبکه عصبی برداشته و به این صورت سبب کاهش درد می شود. در واقع در قدیم، ماساژ یکی از راس های درمان گردن درد بود.

بخوانید  ترمیم پارگی رباط صلیبی و مینیسک زانو با روش های مدرن

مشخصات و قیمت ماساژور کتف و گردن بست رست مدل MX 02LC | فروشگاه اینترنتی  الموند

گارانتی و ضمانت نامه ماساژور

تمامی برند های معتبر در تولید انواع محصولات دارای گارانتی و ضمانت نامه کالا می باشند که برندهای تولیدی ماساژور گردن نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود این گارانتی ها شما می توانید به مدت بیش تری از خدمات ارائه شده و خود ماساژور استفاده کنید. در این بخش سعی کردیم به بیان مواردی که قبل از خرید ماساژور باید به آن ها توجه کنید، بپردازیم تا بتوانید بهترین ماساژور گردن را متناسب با نیازمندی های خود تهیه کنید.

چرا از ماساژور کتف و گردن استفاده می کنیم؟

انواع ماساژور کتف و گردن با توجه به نوع و ویژگی هایی که دارند، علاوه بر تسکین درد دارای خواص درمانی و مزیت های زیادی نیز می باشند. در اینجا به بیان تعدادی از مهم ترین مزایای آن ها می پردازیم:

– اگر دارای آرتروز گردن هستید، باید بگوییم که این ماساژور ها مانند یک معجزه گر عمل می کنند و سبب تسکین دردهای گاه و بی گاه می شوند.

– اغلب ماساژور های گردن دارای تنظیمات شدت و سرعت ماساژ متفاوتی بوده که به کاربر امکان تغییر آن ها را متناسب با راحتی خود می دهد.

– ماساژور هایی که از سیستم انتقال حرارت و گرمایشی برخوردارند می توانند منجر به تحریک و بهبود گردش خون شوند که در نتیجه آن درد و تنش های ناحیه گردن و کتف بسیار کاهش پیدا می کنند.

– در هر زمان و شرایطی می توانید به این ماساژور ها دسترسی داشته باشید. در طول سفر، در هر گوشه خانه و حتی محیط خارجی همچون محل کار و رانندگی نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

بخوانید  آشنایی با روانشناس | علل مراجعه به روانشناس چیست ؟

– به واسطه ماساژور برقی و الکتریکی سیستم های عصبی گردن تحریک شده و در نتیجه آن ماهیچه های این قسمت شروع به فعالیت می کنند.

– استفاده از این ماساژورها می توانند تاثیر مثبتی در دردهای جسمی همچون دیسک گردن، دیسک کمر و … داشته باشند. همچنین می توانند سبب کاهش استرس و اضطراب شوند.

– ماساژور ها برای شما این شرایط را فراهم می کنند تا بتوانید در محیط خانه خود، از ماساژ در حریم خصوصی لذت ببرید. همچنین با استفاده از این دستگاه به کمک شخص دیگری نیاز نداشته و به راحتی در هر زمانی می توانید از آن استفاده کنید.

معرفی چند نمونه از بهترین ماساژور کتف و گردن

در این قسمت قصد داریم به معرفی چند نمونه از بهترین ماساژورهای کتف و گردن بپردازیم:

ماساژور گردن شیائومی Xiaomi Jeeback G2 Neck Massager

ماساژور گردن شیائومی Xiaomi Jeeback G2 Neck Massager مانند یک شال به سبک L طراحی شده است که سبب کاهش درد ناشی از فشارهای عضلانی می شود. این ماساژور وزنی حدود 190 گرم دارد که به دلیل همین فشار و وزن اضافه ای به گردن وارد نمی کند.

  • طراحی بدنه با انعطاف مناسب
  • مجهز به سه سری
  • داشتن طراحی منحنی برای افزایش محدوده تماس با پوست

ماساژور گردن هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Cervical Spine Massager PGG M1

ماساژور گردن هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Cervical Spine Massager PGG M1 با استفاده مواد بسیار مرغوبی ساخته شده تا محصولی کاملا با کیفیت و با دوام را به بازار عرضه کنند. قرار گرفتن کامل این ماساژور در دور گردن را می توان یکی از مزیت های فوق العاده آن در نظر گرفت.

بخوانید  کامپوزیت دندان و بهترین دندانپزشک برای آن

ماساژور گردن هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Cervical Spine Massager PGG M1
  • قابل شست و شو بودن
  • قابلیت شارژ شدن
  • رفع کاملا عالی درد و تنش های گردن

ماساژور D3 گردن شیائومی Xiaomi LeFan 3D Kneading Shawl LF-AP017 Massager

ماساژور D3 گردن شیائومی Xiaomi LeFan 3D Kneading Shawl LF-AP017 Massager یکی دیگر از محصولات با کیفیت این کمپانی می باشد که می تواند با تسکین درد گردن، آرامش را مجددا به فرد برگرداند. این ماساژور با وزن 2.36 گرم و ابعاد 30*20*56 سانتی متر می تواند گردن را به گونه ای ماساژ دهد که احساس کنید یک فرد با 5 انگشت به صورت کاملا حرفه ای در نهایت ظرافت و دقت این کار را انجام می دهد.

  • ایجاد گرمایش 55 درجه سانتی گراد که دمای ماساژ دست انسان را شبیه سازی می کند.
  • دارای طراحی ارگونومیک
  • مقاوم در برابر آب، گرد و غبار، سایش و خراش

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *