0

ایمپلنت سوئیسی : انواع برند و قیمت ایمپلنت سوئیسی

از انواع ایمپلنت سوئیسی چه می­دانید؟

تا به حال شده که برای انجام جراحی کاشت دندان به سراغ برند­های مختلف رفته باشید و بین تنوع بالای محصولات گم شوید؟

حق هم دارید.

تنوع این محصولات به قدری بالاست که اگر اطلاعات کافی نداشته باشیم در انتخابشان سردرگم می­شویم و نمی­توانیم درست تصمیم بگیریم.

اما مشکلی نیست. در این مقاله ما به شما معروف­ترین و بهترین برند­های سوئیسی ایمپلنت دندان را معرفی کرده­ایم و در آخر مقاله در مورد قیمت ایمپلنت دندان شما عزیزان را راهنمایی کردیم تا با بررسی آنها انتخاب درستی داشته باشید. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما بمانید

بررسی انواع ایمپلنت سوئیسی

کاشت دندان توسط کشور­های مختلفی اجرا می­شود و برند­های زیادی هم در جهان هستند که متریال مورد نیاز این جراحی را تولید کنند. در ادامه به شما معروف­ترین برند­های سوئیسی در این زمینه را معرفی خواهیم کرد وبه این نکته توجه کنید که در هر یک از این برند ها قیمت ایمپلنت دندان متفاوت است.

اشترومن Straumann Group

اگر بخواهیم معروف­ترین برند سوئیسی را معرفی کنیم باید به سراغ اشترومن برویم. این شرکت برای تولید محصولات خود از مهندسی دقیق و با کمترین نقص بهره می­برد. به همین خاطر هم افرادی که از محصولات این شرکت استفاده کرده­اند، کمتر از دیگران دچار عارضه­های مختلف کاشت دندان شده­اند. قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن با توجه به کیفیتی که دارد از دیگر رقبای خود کمی بالاتر است. ایمپلنت­های این شرکت در دو سطح بافت و استخوان تولید می­شوند که دکتر معالج شما بر اساس نیازتان یکی از این دو را می­تواند به کار بگیرد. اگر به دنبال یک محصول با کیفیت فوق­العاده هستید و قیمت برایتان اهمیت زیادی ندارد حتما از اشترومن استفاده کنید.

بیودنتال biodental

بیودنتال در سوئیس با نام CAMLOG شناخته می­شود و یک شرکت تامین­کننده تجهیزات پزشکی است. این شرکت محصولات مختلف و متنوعی را تولید می­کند که در این مقاله با توجه به موضوع ما به سراغ ایمپلنت رفته­ایم. نقطه قوت محصول این شرکت انعطاف­پذیری بالای آن است. حتما می­دانید که اگر کاشت دندان ما انعطاف­پذیر نباشد چه مشکلاتی برای فک به وجود خواهد آورد. پایه سرامیکی نیز یکی دیگر از ابداعات این شرکت است. بیودنتال یکی از اولین شرکت­هایی بود که این ابتکار را در دنیا به کار گرفت. این شرکت در سطح جهانی از شهرت بالایی برخوردار است و در ایران هم طرفدارن خاص خودش را دارد.

ایده Ihdeh

Dr. Ihde Dental AG یک شرکت معتبر سوئیسی است که بر روی ساخت ایمپلنت دندان متمرکز است. دکتر ایده بیش از 60 سال است که در این حوزه مشغول به کار بوده و به توجه به نامی که برای برند خود انتخاب کرده اعتبار بالایی نیز در زمینه تجهیزات پزشکی دارد. این کمپانی 45 نمایندگی فروش در جهان دارد که چند مورد از آنها در آسیا و خاورمیانه است. دکتر ایده انواع ایمپلنت سوئیسی را تولید می­کند و تعداد مدل­های ایمپلنتش به عدد 10 می­رسد. از ویژگی­های خاص این برند باید به ویژگی ALL-ON-4 در کاشت اشاره کرد که باعث می­شود پایه دندان در هر موقعیتی بیشترین تراکم را در فک داشته باشد. اتفاقی که در دیگر مدل­ها شاهد نیستیم.

تومن Thommen Medical SPI 

تومن مدیکال نیز مانند دیگر شرکت­های سوئیسی استاندارد­های خاصی برای محصولاتش دارد. استاندارد­های که باعث می­شود این شرکت در حد و اندازه یک برند معتبر در دنیا شناخته شود. در ایران محصولات آن را اغلب با نام SPI می­شناسند. پس از دکتر ایده باید بگوییم که تومن با بیش از 33 سال سابقه در ساخت ایمپلنت دندان یکی از قدیمی­های این حوزه است. جنس سطح بیرونی محصولات این شرکت از سومر هیدروفیلیک بوده و با به کارگیری تکنولوژی خاصی در ساخت، بیشترین میزان امنیت را برای مشتری فراهم خواهد کرد. ایمپلنت سوئیسی تومن نیز انواع بسیاری دارد.

ایمپلنت SIC

در آخر باید به سراغ ایمپلنت SIC برویم. این شرکت سوئیسی نسبت به دیگر برند­های معرفی شده سابقه کمتری در تولید تجهیزات پزشکی دارد. دلیل محبوبیت آن در خاورمیانه و آسیا قیمت پایین آن با توجه به سوئیسی بودن آن است. چیزی که ما از برند­های سوئیسی می‌شناسیم کیفیت و قیمت بالاست اما این شرکت در هر دو مورد تابوشکنی کرده است. کیفیت محصولات آن در حد و اندازه محصولات ساخت سوئیس نیستند و همین دلیل هم قیمت کمتری دارند. قیمت ایمپلنت دندان SIC تنها دلیل محبوبیت آن است.

ویژگی­های ایمپلنت سوئیسی

اگر استخوان فک شما دارای مشکل است و پس از کشیدن دندان متوجه این موضوع شده­اید بهتر است از محصولات سوئیسی استفاده کنید. انواع برند ایمپلنت سوئیسی با بالا­ترین کیفیت تولید می­شوند و به همین خاطر کمترین مشکل را پس از جراحی خواهید داشت. این محصولات به دلیل فرایند خاص تولید و استفاده از متریال با کیفیت، به خوبی بر روی هر فکی سوار می­شوند و نیازی به آزمون و خطا ندارند. تنها گزینه­ای که شاید یکم شما را نسبت به استفاده از آنها مردد کند قیمت بیشتر 2 الی 3 برابری آنها نسبت به دیگر برند­هاست. در این صورت باید در نظر داشته باشید که آن محصولات کیفیت ایمپلنت سوئیسی را به هیچ وجه نخواهند داشت.

به جز سوئیس چه کشور­هایی ایمپلنت دندان تولید می­کنند؟

کاشت دندان­ کره­ای از معروف­ترین برند­های بازار جهانی است. کره جنوبی، کشوری که به انجام عمل­های زیبایی معروف است، در ساخت ایمپلنت دندان نیز ید طولایی دارد. محصولات کره­ای ارزان قیمت هستند و به همان میزان هم کم کیفیت. به جز کره در اروپا و ایالات متحده نیز برند­های زیادی مشغول فعالیت‌اند. از لحاظ کیفی و قیمتی باید محصولات ایالات متحده را چیزی بین محصولات کره­ای و انواع ایمپلنت سوئیسی بدانیم. چراکه محصولات این برند­ها در کره و تحت نظارت آمریکا تولید می­شوند. محصولات اروپایی نیز قیمت بسیار بالایی دارند در ایران به همین دلیل مورد استفاده قرار نمی­گیرند.

سخن آخر

حال که انواع ایمپلنت سوئیسی را بررسی کردیم، شما کدام یک را انتخاب می­کنید؟ به نظر شما کدام گزینه از همه بهتر است؟ محصولات سوئیسی قیمت بالایی دارند اما به لحاظ کیفیت نیز خاطر شما را آسوده خواهند کرد. پیشنهاد میکنیم برای بررسی قیمت به صفحه قیمت ایمپلنت دندان در سایت دکترتو مراجعه کنید. این محصولات در ایران رایج هستند و در تهیه آنها دچار مشکل نخواهید شد. البته در انتخاب متخصص اجرای این محصولات به شدت سخت­گیری کنید. اگر که اجرای آنها به درستی انجام نگیرد کل کیفیت محصول هیچ می­شود و دیگر کاری از دست کسی ساخته نیست. حتی ممکن است سلامتی شما تحت تاثیر قرار بگیرد و دچار مشکلات جدی شوید.

بخوانید  3 مورد از بهترین ویتامین ها برای کاهش درد های عصبی یا نوروپاتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *